سمر من اسكندرية على الشات وارسلت لينا رسالة خاصة ان مفيش حد معبرها

سمر من اسكندرية على الشات وارسلت لينا رسالة خاصة ان مفيش حد معبرها

سمر من اسكندرية , دردش مع سمر , شات سمر من اسكندرية , دردشة اسكندرانية , سمر بنت اسكندرية , سمر القمر

 

سمر ارسلت لنا رسالة خاصة وبتقول لينا انها من اسكندرية ومحدش بيعبرها من الشات ونفسها تتعرف بشباب وبنات من اسكندرية علشان تخرج معاهم فانا سألتها طيب كفاية عليكى تتعرفى عليهم كمان عاوزة تخرجى معاهم قالتلى انها زهقانة جدا وبتعيش قصة ملل فظيعة فى حياتها ونفسها تتعرف على شاب محترم فى اسكندرية علشان كدة احنا عملنا ليها ولكل المصريين الاسكندرانية صفحة شات اسكندرية اللى بتجمع بين شباب وبنات اسكندرية فى روم واحدة فلو انت كمان عاوز تتعرف على سمر او انتى تعالو كلنا نتشارك فى الدردشة المصرية ونكلم سمر ونخرجها من مللها او بلاش سمر اى بنت وقال على رأى المثل عاكس الوحشة علشان تحفز من المعنوية ودلوقتى علشان تعرفو تدخلو الدردشة لازم تركز معاية كويس جدا

 

اولا قوانين الدردشة

 

  1.  اختيار نك نيم / اسم مستعار محترم  او اسمك الشخصي لدخول الشات
  2. ممنوع التنقل بسرعه داخل الرومات الموجوده بالشات حتى لاتتعطل مع الجافا وتخرجك من الدردشة
  3. عدم  التحدث باسلوب غير لائق ويشمل ( استخدام كلمات  اباحية  ,  الاساءه للاديان  الشتيمة .. الاسلوب ..الخ )
  4. عدم  الكتابة بتكرار الكلمات على الدردشة وارسالها بسرعه  حتى لاتحظرك حماية الدردشة  من دخول الشات بشكل مؤقت حتى يأتى مراقب ويلغى الحظر

 

متطلبات الدخول للدردشة

اولا : يجب تحميل برنامج الجافا على الجهاز وتسطيبة ودة مهم جدا والا مش هتعرف تدخل الدردشة وهيظهر لك فى اعلى الموقع الشكل دة

DigiChat requires a Java Compatible web browser to run.

ودة معنا انك لسة مش عندك الجافا على جهازك

ولكن لو لديك الجافا على جهازك ومازالت تظهر لك هذة الرسالة فالجافا ليست متعرفة على المتصفح تستطيع تعريفها من خلال الدخول الى الاضافات

 

ثانيا : يجب ان يكون لديك متصفح الانترنت اكسبلور وهو من افضل المتصفحات الذى انصح بها بعد تصطيب برنامج الجافا على الجهاز لكى يتم دخولك بشكل سريع ولا يظهر لك مشاكل فى دخولك الى الدردشة

ثالثا : نرجو منكم اذا واجهتكم اى مشكلة فى دخول الدردشة ارسال تعليق فى  هذة المقالة  ونحن سنقوم بالرد عليها وحلها انشاء الله وارسال الاميل الخاص بكم على الفيس للتواصل .

Bookmark and Share يمكنك بكل سهولة تصفح جميع الشاتات , الدردشات المتاحة لدينا من اختار شاتك , دردشة مصرية